ضروری ترین وسایل برای یک ورزشکار با ما همراه باشید در هوشمند اسپرت

وسایل ورزشی

برای پرهیز از هزینه مازاد، مهم میباشد که یک لیست “ضروری” ساخت و ساز فرمائید که مشتمل بر یکسری از اسباب و اثاث ضروری و لازم در ورزش میباشد.
برای ورزشکارانی که به طور منظم ورزش می نمایند فراهم کردن ساک ورزشی عمل چندان سختی نمی‌باشد البته ما قصد داریم در اینجا به شما بگوییم که یک ورزش‌کار ماهر چه وسایلی را در ساک خویش بایستی داشته باشد.
چنانچه جدیدا در باشگاه نام نویسی نموده اید و مبتدی و تازه کار می‌باشید این مقاله می‌تواند شمارا پند نماید تا چه مواردی را رعایت نمائید و چه وسایلی را همپا خویش ببرید.
حتی به شما امداد می نماید تا در گزینش وسایل اعتنا موردنیاز را داشته باشید. لیستی از اثاثیه ضروری یک ورزش کار و اثاثیه لاکچری که می‌توانید همپا خویش داشته باشید.

ضروری ترین وسایل برای یک ورزش کار

ضروری ترین وسایل برای یک ورزشکار

 

ساک ورزشی

او‌لین چیزی که برای یک ورزش‌کار از اهمیت بالایی برخوردار‌است یک ساک ورزشی با باکیفیت میباشد. ساک ورزشی در اندازه ها، برند و خصوصیت های گوناگون موجود میباشد. شما در صدر بایستی چک فرمایید که چه نیازهایی احتیاج دارید. در صورتی ساک را برای استخر می‌خواهید نیاز میباشد که در آن صرفا حوله، مایو و شامپو در آن قرار گیرد. ولی در شرایطی که ساک ورزشی را برای باشگاه بدنسازی میخواهید نیاز میباشد که ساک بزرگ تر را تعیین نمایید. یک ساک بدنسازی خوب می بایست دارنده جیب های کوچک و فضایی برای قرار گرفتن کفش ها و جامه ها داشته باشد و همینطور بند قابل تهیه و تنظیم داشته باشد که بتوان آن را کوتاه و بلند کرد.

لباس ورزشی

هیچ چیز اصلی تر از یک لباس ورزشی مناب برای ورزشکار نمی‌باشد. در صورت مطلوب نبودن جامه ورزشی شما با نیم ساعت ورزش هم به تن خویش آسیب وارد می‌کنید و جامه نامناسب سبب عرق سوز شدن تن شما می گردد. بعضا جامه ها بازدارنده از کشش در حرکات تن شما می‌شود و تحرک شما‌را کم می نماید. ولی یک جامه ورزشی مطلوب قادر است به بهتر و ریلکس تر شدن ورزش یاری دهد و خستگی شما‌را در ورزش کمتر نماید.

ضروری ترین لباس های ورزشی که می بایست همراه خویش داشته باشید.

جوراب
لباس زیر
تیشرت یا این که تاپ ورزشی
شلوار یا این که شورت ورزشی
در صورت لزوم لباس یا این که عینک شنا
در صورت لزوم کلاه، هدبند و موبند
کفش ورزشی

گزینش کفش مطلوب خیلی اساسی میباشد. هر ورزشی دارنده یک کفش مربوط و مطلوب خویش است که خصوصیت های مرتبط با خودش را دارااست. در حالتی‌که تمرینات هوازی اعمال می‌دهید بایستی کفش رانینگ خریداری نمایید. در‌صورتی‌که هم پایان هفته‌ها و روزهای تعطیل با دوستان خویش فوتبال بازی میکنید، کفش منحصربه‌فرد سالن بخرید. پا قلب دوم تن میباشد پس هرگز با کفش قانونی ورزش نکنید زیرا صدمات جبران ناپذیری خواهید مشاهده کرد.

ضروری ترین وسایل برای یک ورزش کار

 

شیکر مناسب

تن، در طی اعمال تمرینات، به آب نیاز (یا این که هر آب میوهِ ورزشی که مربی سفارش کرده) دارااست؛ بدین ترتیب ما یحتاج میباشد که یک شیکر مطلوب آب درون ساک ورزشی‌تان داشته باشید، البته باشگاه جایی وجود ندارد که بشود برای گشوده و بسته‌کردنِ در بطری مجال صرف کرد؛ پس مورد نیاز میباشد که از بطری‌های منحصر به فرد ورزشی به کارگیری فرمایید تا هم به‌راحتی آب بنوشید و هم سرعت کارتان بالا برود. این ظروف منحصر به فرد ورزشکاران به عبارتی شیکر منحصر به فرد و مطلوب میباشد. شیکرها از وسایلی می باشند که در ورزش‌هایی مثل بدنسازی کاربرد متعددی دارا هستند. شیکرها نوعی قمقمه‌ محسوب می گردند که برای ترکیب‌ کردن آب با تکمیل کننده‌های ورزشی کاربرد دارا‌هستند.

باند کشی

وظیفه عضله ها، ساخت ثبات در مفاصل و تکان بخش‌های متعدد تن میباشد. با بستن باندکشی، وظیفه ثباتیِ ماهیچه ها، به‌وسیله باندکشی کاهش پیدا کرده و درنتیجه منجر تمرکز قدرتِ عضله ها در بخش حرکتی شود. باندهای‏ کشی، با نگهداری اوضاع مطلوب برای انقباضِ بهتر، منجر ساخت‌و‌ساز نیروی بیشتر حرکتی می‏گردد و شما‌را توانمند می‏سازد با وزنه‌های سنگین‏تری تمرین فرمائید. همینطور ‏ ایمنیِ ورزش‌کار را در طی اجرا ‏تمرینات ورزشی، با ارتقا بسیار زیاد مقدار پشتیبانی و با موقعیت فنری خویش، تا انتهای حرکات تأمین می‏نماید.

تعدادی وسیله لوکس در ساک ورزشی
اسپری تن
ماساژور دستی
هدفون یا این که mp3پلیر
ضدعفونی‌کننده دست
ساعت مچی هوشمند
شکلات انرژی‌زا
میان وعده سالم

میان وعده

هیچ چیز مثل بوی بد دهن، آزاردهنده نیست. سفارش می‌گردد که میان تمرینات خویش، دربین‌وعده سلامت مثل بادام و پسته میل نمائید (با مشاوره مربی)، تا هم معده شما خالی نباشد و هم انرژیِ تحلیل‌رفته را مجدد به‌دست بیاورید.

حوله ورزشی

تن در برخورد به گرمای زیاد (در زمان جاری ساختن تمرینات) آغاز به تعریق می‌نماید. برای اینکه از حوله‌هایی که به‌شکل آماده در سالن ورزشی قرار داده گردیده به کار گیری نکنید، می توانید یک حوله ورزشی کوچک منزه در ساک ورزشی‌تان داشته باشید تا هنگام عرق‌کردن، دست و صورت خویش را کم آب فرمائید.

ضروری ترین وسایل برای یک ورزش کار

ضروری ترین وسایل برای یک ورزشکار

کیسه یخ

زخم‌دیدگی، جزئی از ورزش‌کردن میباشد، البته با در مشت داشتن کیسه‌های یخ در ساک ورزشیِ خویش، میتوانید وقتی‌که ضربه‌ای به دست یا این که پای شما وارد شد، با گذاشتنِ کیسه یخ برروی آن، از ورم حوزه‌ متبوع خودداری فرمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *