لاغری با ورزش ایکس بادی : در این مقاله تصمیم داریم شما را با ایکس بادی‌ ، رژیم‌‌ غذایی ایکس بادی‌ و همچنین اثرگذاری آن در لاغری‌ آشنا‌‌ کنیم با ما همراه باشید در هوشمند اسپرت

از آنجایی که در این ورزش‌ حد قابل‌‌ توجهی از عضلات درگیر‌ می شود و مقید انقباضات مازاد می گردند سوخت‌وساز(بدن) هم افزایش می یابد ، این‌طور ورزش‌‌ همچون دیگر ورزش‌ها‌ نیاز به یک نظام غذایی خاص و متمایز دارد در غیر این صورت‌‌ حصول اندام‌ باب‌طبع و خوب کمی مشکل تر و طولانی‌‌ تر خواهد شد .

لاغری با ورزش ایکس بادی

لاغری با ورزش ایکس بادی

ایکس بادی‌ از جمله جدیدترین تکنولوژی های ورزشی سده 21 ام خواهد بود که‌نه‌ تنها بین افراد ورزشکار‌ و قهرمانان مشهور و متعارف شده‌ است‌ بساکه بین انسان های معمولی‌ هم بی‌نهایت مشهور گشته و اغلب مردم از این متد در لاغری‌‌ خودشان کمک می گیرند .

ایکس بادی برپایه علم EMS هست و در بیشتر‌از‌ 50 سرزمین جهان اکثر ورزشکاران ماهر تمارین ورزشی و تلاش های خودشان را به یاری این متد انجام‌ می دهند . در مملکت ایران هم می‌شود‌ نقل کرد حدود 70 استودیو و یا افزون‌تر در این زمینه مشغول فعالیت می باشند که افراد مایل می توانند با حضور‌ و ثبت‌نام در این استودیوها در کنار افراد حرفه‌ای‌ و کاردان به ورزش‌‌ بپردازند . یکی از بهترین استودیوها در شهر تهران باشگاه ورزشی وی آی پی فیت می باشد.

بهترین باشگاه ایکس بادی نیاوران فرمانیه پاسداران

همان گونه که گفته شد این متد اثرگذاری قابل‌‌ توجهی در کاهش‌ وزن‌‌ داراست که همین مساله سبب استقبال‌‌ آن به وسیله اشخاص زیادی گشته است‌‌ که اشخاص می توانند با اعمال حرکات‌‌ گفته‌شده‌ با مربی ، در جهت تناسب‌‌ اندام‌‌ از داشتن اعتماد‌‌ به نفس‌ زیاد نیز برخوردار گردند .

تاثیر ایکس بادی در لاغری‌

لاغری با ورزش ایکس بادی

لاغری با ورزش ایکس بادی

اکنون می خواهیم به اثربخشی این متد در لاغری‌‌ بپردازیم و بدانیم که ایکس بادی‌ چطور سبب لاغری‌ در افراد خواهد شد . جلسات ایکس بادی‌ در هفته به مقدار دو جلسه‌‌ ی بیست دقیقه ای اعمال خواهد شد که افراد در هر یک از این جلسات با اعمال حرکات‌ ورزشی حدود 500 الی 700 کالری می سوزانند . همانطور که در مطلب‌های فوق هم به آن اشاره‌ کردیم در این روش کل عضلات تن همچون ماهیچه قلب‌‌ ، عضلات اسکلتی و … درگیر‌‌ می گردند که پس از سپری شدن دو روز‌ از اعمال تلاش های جسمی ، عضلات فرد در وضعیت بازیابی و ریکاوری خواهد بود‌ که در این حال‌ همچنین کالری فراوانی می سوزد . ایکس بادی‌ در حقیقت‌‌ به کمک دو متد زیر‌ به تناسب‌‌ اندام‌‌ و لاغری‌‌ اشخاص کمک می نماید :

انجام فعالیت‌‌های‌‌ هوازی :

در پهلو داشتن چربی سوزی فراوان سبب خواهد شد تا فرد تناسب‌‌ اندام‌‌ هم داشته باشد‌‌ . در این متد افزایش یافتن گردش‌‌ خون نقش‌‌ مهمی را اعمال می سازد .

انجام تلاش ها و حرکات‌ قدرتی :

افراد هر چه وقت زیادی برای اجرا تمرین های قدرتی بگذارند توده‌ عضلانی آنها هم بی وجود هیچگونه چربی به مقدار فراوانی نمو می‌کند‌ ، که این وضعیت‌‌ نتیجه‌‌ افزایش یافتن جذب‌ و تفکیک و تحلیل‌ ماده‌ها جسمی خواهد بود . ایکس بادی روشی خواهد بود‌ که برای افرادی که میل زیادی به کسر چربیهای موضعی تن خودشان دارند به شدت‌ توصیه خواهد شد در واقع در شرایطی که نسبت‌ به رژیم‌‌ غذایی متناسب‌‌ هم حساسیت‌‌ داشته و به آن ارزش دهند .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *