هوشمند اسپرت

بازیکنانی که می‌توانستند در فوتبال شایسته ترین باشند، ولی پیروز نشدند : بازیکنان بزرگی در دنیای فوتبال وجود دارند که فقط در مقطعی کوشش مناسبی از خویش به اکران گذارده‌اند در ادامه مطلب با ما همراه باشید در هوشمند اسپرت
در دنیای فوتبال بازیکنان بزرگی وجود داشته اند که به انگیزه درخشش در مقطعی از زمان فوتبالی خویش، می‌توانستند به بازیکنانی هم تراز با ستارگانی مانند (کریستیانو رونالدو و مسی) تبدیل شوند، البته هریک به دلیلی نتوانسته‌اند این ثبات را در زمانه فوتبال خویش ادامه دهند و به بازیکنان بزرگی در تاریخ فوتبال تبدیل شوند.
به ۶ نفر از بازیکنانی که می‌توانستندستارگان بزرگی در دنیای فوتبال شوند، ولی درین دستور برنده نبوده‌اند، اشاره خوا‌هیم کرد.

 الکساندر پاتو
این مهاجم برزیلی از لیگ این مرزوبوم به میلان ایتالیا انتقال پیدا کرد. پاتو در ۲ فصل اولیه حضورخویش در میلان سعی درخشانی داشت، البته نتوانست این تلاش را ادامه دهد و هر چه از بازه زمانی حضور وی درین مجموعه سپری شد سطح فنی وی نیز زیر‌تر ‌آمد.

الکساندر پاتو در فوتبال

روبینیو
روبینیوی برزیلی که سوابق پوشیدن بلوز گروه‌های رئال مادریدومیلان را نیز دارااست، علی رغم بضاعت فنی بالا، به جهت خوی‌های غیر ورزشی خویش در بیرون از مستطیل سبز، هرگز نتوانست به آن سطحی که می بایست دست یابد.

روبینیو

سباستین جووینکو
صدمه دیدن‌های پی در پی اذن نداد که‌این ستاره ریز نقش بتواند بضاعت و توان‌های خویش را در گروه ملی ایتالیا و همینطور گروه فوتبال یوونتوس نشان دهد و به بازیکنی وسیع در دنیا تبدیل گردد.جووینکو اکنون در گروه الهلال ایالات متحده عربی بازی می‌نماید.

سباستین جووینکو در فوتبال

بویان کرکیچ
این مهاجم اسپانیایی یکی‌از مطرح ترین آرزو‌های لاماسیاوگروه ملی اسپانیا بود، ولی به جهت انتظارات فراوان و فشار‌هایی که نسبت به کارایی وی وجود داشت، هیچوقت نتوانست به سطحی که از وی انتظار میرفت، رسد.

بویان کرکیچ در فوتبال

آدریانو
آدریانوی برزیلی مجموع وضعیت جسمی و فنی برای تبدیل شدن به یکی شایسته ترین مهاجمان تاریخ را داشت؛البته معاش نامناسب وی بیرون از دور و بر ورزش، اورا به یک مهاجم باخت خورده در تاریخ فوتبال تبدیل کرد.

آدریانو در فوتبال

فدریکو ماچدا
از ماچدا در مجموعه فوتبال منچستر یونایتد تحت عنوان رونالدوی بعدی ذکر شده می شد. وی یک کدام از وسیع ترین آرزو‌های رمزالکس فرگوسن در روزگار مربیگری خویش بود، ولی وی هم نتوانست به درخشش خویش ادامه دهد و اینک در محرمانه سی فوتبال ایتالیا بازی می‌نماید.

فدریکو ماچدا در فوتبال

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *